2010. okt. 7.

Fokhagymás, tejben pácolt rántott máj

Magamnak készítettem egy remek kis fogást, amit ITT találtok, de férj egyes adalékai miatt nem ette volna meg, így a fő alapanyagot az ő ízlésére formáltam. Nagy sikere volt, főleg, hogy szereti a sima rántott májat is. Mivel egy főre készítettem nem írok mennyiségeket

Csirke máj (lehet pulyka is) – tej – fokhagyma – liszt – tojás – zsemlemorzsa

A csirkemájat, egy egész éjszakára vagy legalább pár órára fokhagymás tejbe pihentetünk. A tejbe préseljük bele a fokhagymát, majd fektessük el benne a májat. Fedjük le, mert brutál illata lesz a hűtőnek. Mielőtt dolgoznánk vele, vegyük ki a pácból és csepegtessük le, majd panírozzuk (liszt, tojás, zsemlemorzsa). Bő forró olajban süssük ropogósra, majd bármilyen körettel tálalhatjuk is. Fogyasztáskor sózzuk

Kaptam egy díjat Ginkótol, amit nagyon szépen köszönök. Most kivételesen nem a gasztró blogok szerzőinek, hanem az élet blogok szerkesztőinek ajánlom sok szeretettel.

15 megjegyzés:

Mézigörl írta...

Nagyon klassz! Imádom a májat, de még sosem készítettem tejben pácolva! :)

gondaanyu írta...

Így akármilyen májat -sertés, marha - süthetsz, finom lesz !

Ami írta...

Azok a kis cuki szakácsok a kiskuktáid voltak?

Fincsi ételt készítettél megint :)

Raindrop írta...

A májat is szeretem nagyon, ezért viszem is a tányért! :)
Palkónak csók!

Nelli írta...

Bianka!Csere is érdekel?:-)

Ági írta...

Ó de régóta vágytam erre a receptre. Biztosan elkészítem a családnak.

Milyen érdekes, hogy én is most jegyeztem le egy receptet a blogba és egy 100 éves sótartóval fotóztam le az ételt. A te kis szakácsaid csak díszek vagy sószórók?

Ági

Bianka írta...

Mindenkinek köszönöm

Ági kíváncsi vagyok a képekre
Igen só és borsszóró. De nincs használatban.

Zsiri írta...

Hm, jó kis pác lehet ez, mindenképp felkerül a kipróbálandók közé :)

Kata írta...

Igen, ez a tejben pácolás nagyon jót tesz a májnak!:)

Liza írta...

Milyen egyszerű és mégis milyen fincsi lehetett!

Csibe írta...

Így még én sem készítettem. Tetszik! :)

mellissina2 írta...

Tejben szoktam én is,fokhagyma nélkül,és mást is készitek igy.finom!!

Juci írta...

Na ez igen , a kedvemre való!
Imádjuk a májat!

szindi írta...

Én a sertés májat készítem így,csirkével még finibb lehet!:)
Megjött a nők lapja konyha újabb száma,köszönöm!:)

Bianka írta...

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm
Szindi, szívesen, örülök, hogy megérkezett