2011. jún. 14.

Pünkösdi hétvége

Újra itthon. Csodásan teltek a napjaink, bár lehetett volna hosszabb is. Igazi pihenős hétvége. Hűs ház, kert, veteményes, friss zöldségek és barátok, no meg férj és Palkó, akik nélkül, nem élet az élet :) Palkó nem csak halálosan elfáradt, de megérintette a szerelem is. Vagyis nem őt, hanem egy fehér hópehely plátói iránta érzett szerelme és zaklatása. Szerintem egyébként is így volt tökéletes minden, ahogy volt. Holnap már recepttel is jövök, egy KGPBH nevű remek süteménnyel :)))





























12 megjegyzés:

Emoke írta...

KGPBH :P Szép képek! :)

4Gyerek írta...

kágéizéééé? na, majd holnap kiderül.

de már akkora a ribizli, az egres? nálunk épp tegnap került kielemzésre, hogy majd lesznek. de apró bügyük még.

Éva írta...

Nagyon szép a kert részlete, és felcsillant a szemem hogy már érik a ribizli? Tündérek a kutyusok.

Barbi konyhája írta...

Gyönyörű fotókat hoztál, látszik, hogy kellemes hétvégéd volt! A ribizlit várom már én is!
Egrest pedig gyerekkorom óta nem ettem és nem is láttam! :(
Üdv itthon! :D

Viki írta...

Bianka ez mind gyönyörű, de Palkó és Férj- el nem élet az élet ? --- nem csak nélkülük nem élet ? :) :) vagy már értelmezni sem tudok? Az leht, mert ez a blogspot már kiakaszt. Nem tudok nagyok sok helyen kommentelni, saját magamnál posztolni, hát ez van. Pedig gasztroblog nélkül sem élet az élet :) :)

Viki
ui: a kutyik gyönyörüek, s nem csodálkozom ha a hópihe beleszeretett Palkóba :)

Viki írta...

Na kérem szépen csak sirni kell egy kicsit, s máris megy minden. Eddig Te azt elsők között vagy, ahol soraim célba értek:)

Bianka írta...

Mindenkinek köszönöm
Viki igazad van javítottam, hiszen ők az életem értelmei :)
Sajnálom nincs aki segítene benne én hülye vagyok az informatikához

Könyvlelő Kritta írta...

Nagyon szépek a képek, biztos remek hétvége volt! :) A sütire már nagyon kíváncsi vagyok.

Foodafok írta...

Kedves Bianka
A pihinek vége!!! Várjuk a sütiket, mert éhezem. Csodásak a képek. Nem kel komolyan venni.

Mary írta...

Nagyon szép helyen voltatok! :)

Ízlésszindróma írta...

Nagyon édes Palkó a kis csajjal és szépek a képek is, a bújkáló csigák is helyesek:))

Nely írta...

Foarte dragut totul! O zi minunata!